Підготовка аспірантів
Учений секретар та Вчена рада
В.о. ученого секретаря
Сироватка Наталія Юріївна
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
https://orcid.org/0000-0003-3795-0598
моб.: +38(098)088-4168
Вчена рада Інституту є колегіальним органом управління науковою і науково-технічною діяльністю Інституту, який виконує консультативно-дорадчі функції, затверджується за поданням Інституту наказом Академії терміном не більше як на три роки.
Керівник Інституту, його заступник з наукової роботи і вчений секретар є членами вченої ради за посадою.
Голова, його заступники та вчений секретар вченої ради обираються таємним голосуванням з числа її членів.
До складу вченої ради Інституту також входять голова ради молодих вчених або іншого об’єднання молодих вчених (представник молодих вчених) Інституту та керівник первинної профспілкової організації (профспілковий представник) Інституту.
Вчена рада Інституту створюється із 21 особи. Не менш як три чверті складу вченої ради обираються таємним голосуванням зборів наукових працівників, а решта членів призначаються наказом директора.
Обраними членами вченої ради вважаються особи, які набрали не менше 50% голосів учасників зборів, які взяли участь у голосуванні.
До складу вченої ради можуть бути обрані або призначені також провідні вчені з інших установ аналогічного профілю та спеціалісти агропромислового комплексу.
До виключної компетенції вченої ради Інституту належать питання щодо:
1) визначення стратегії розвитку наукової установи та перспективних напрямів наукової і науково-технічної діяльності;
2) проведення наукової і науково-технічної оцінки тематики та результатів науково-дослідних робіт;
3) затвердження поточних (щорічних) планів наукових досліджень і науково-технічних (експериментальних) розробок;
4) удосконалення та розвитку структури наукової установи;
5) затвердження тем дисертацій здобувачів вищої освіти на третьому (освітньо-науковому) та науковому рівні вищої освіти і призначення наукових керівників (консультантів);
6) затвердження результатів атестації наукових працівників, аспірантів, докторантів, здобувачів та результатів конкурсу на вакантні посади наукових працівників;
7) висування видатних наукових праць для присудження премій, медалей та інших видів відзнак, у тому числі міжнародних;
8) присвоєння працівникам Інституту вчених звань професора та старшого дослідника і подання відповідних рішень на затвердження до атестаційної колегії центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері наукової і науково-технічної діяльності, порушення клопотання про присвоєння почесних звань;
9) затвердження річних звітів про діяльність Інституту та фінансових планів Інституту;
10) ухвалення рішення про розміщення власних надходжень у територіальних органах центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, або в банківських установах державного сектору;
11) погодження переліку професій і посад Інституту, на яких може застосовуватися гнучкий режим робочого часу та дистанційний режим праці.
Вчена рада Інституту створює методичну комісію та постійно діючі або тимчасові комісії з проблемних питань аграрної науки для попереднього розгляду питань, що виносяться на обговорення вченої ради. Головою комісії призначається один із членів вченої ради.
Вчена рада правомочна приймати рішення, якщо у засіданні бере участь не менше 2/3 її складу. Рішення вченої ради вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше 50% членів вченої ради, які брали участь у засіданні. Рішення приймаються відкритим голосуванням, якщо вчена рада не прийняла рішення про таємне голосування. Рішення вченої ради оформляється протоколом, який підписується головою і секретарем вченої ради.
Вчена рада планує свою роботу і здійснює своє діловодство. Документи вченої ради зберігаються 10 років.
При Інституті можуть створюватись спеціалізовані вчені ради для захисту дисертацій за відповідними спеціальностями у порядку, передбаченому законодавством.
Положення про Вчену раду Інституту рибного господарства НААН
ПЕРСОНАЛЬНИЙ СКЛАД ВЧЕНОЇ РАДИ
ІНСТИТУТУ РИБНОГО ГОСПОДАРСТВА НААН
Наказ НААН № 134-к від 26 березня 2024 р.
| № з/п | Прізвище, ім'я, по батькові | Посада, вчений ступінь, звання |
|---|---|---|
| 1. | ГРИЦИНЯК Ігор Іванович | В.о. директора Інституту, д .с.-г. н., професор, академік НААН - голова Вченої ради |
| 2. | ТРЕТЯК Олександр Михайлович | Заступник директора з наукової роботи, д. с.-г. н., с. н. с. - заступник голови Вченої ради |
| 3. | СИРОВАТКА Наталія Юріївна | В.о. ученого секретаря Інституту - секретар Вченої ради |
| 4. | БЕХ Віталій Валерійович | Завідувач кафедри аквакультури факультету тваринництва та водних біоресурсів НУБіП України, д. с.-г. н., професор, член Вченої ради |
| 5. | БУЗЕВИЧ Ігор Юрійович | Завідувач відділу вивчення біоресурсів водосховищ, д. б. н., член-кор. НААН, член Вченої ради |
| 6. | ВАЩЕНКО Андрій Володимирович | Старший науковий співробітник лабораторії іхтіопатології, к. с.-г. н., член Вченої ради |
| 7. | БУЧАЦЬКИЙ Леонід Петрович | Провідний науковий співробітник лабораторії біотехнологій, д. б. н., професор, член Вченої ради |
| 8. | ГЛУШКО Юлія Миколаївна | Провідна наукова співробітниця лабораторії молекулярно-генетичних досліджень, к. с.-г. н., с. н. с., член Вченої ради |
| 9. | ГРИГОРЕНКО Тетяна Володимирівна | Завідувачка лабораторії гідробіології та технології культивування цінних безхребетних, к. с.-г. н., член Вченої ради |
| 10. | ДЕРЕНЬ Ольга Володимирівна | Завідувачка лабораторії кормів і годівлі риб, к. с.-г. н., с. н. с., голова первинної профспілкової організації працівників ІРГ НААН, член Вченої ради |
| 11. | ДІДЕНКО Олександр Володимирович | Старший науковий співробітник відділу вивчення біоресурсів водосховищ, к. б. н., с. н. с., член Вченої ради |
| 12. | ДРАГАН Людмила Петрівна | Завідувачка лабораторії екологічних досліджень, к. б. н., с. н. с., член Вченої ради. |
| 13. | КУРІНЕНКО Ганна Анатолівна | Завідувачка лабораторії селекції риб, к. с.-г. н., ст. досл., член Вченої ради |
| 14. | КУЧЕРУК Анна Іванівна | Завідувачка лабораторії лососівництва, осетрівництва та технологій відтворення рідкісних та зникаючих видів риб, к. с.-г. н., член Вченої ради |
| 15. | МАРІУЦА Алла Ергашівна | Завідувачка лабораторії молекулярно-генетичних досліджень, к. с.-г. н., с. н. с., член Вченої ради |
| 16. | МАТВІЄНКО Наталія Миколаївна | Завідувачка лабораторії іхтіопатології, д. б. н., професор, член Вченої ради |
| 17. | МЕЗЕНЦЕВА Лариса Михайлівна | Провідна наукова співробітниця Відділу ветеринарної медицини та зоотехнії апарату Президії НААН, к. б. н., куратор Інституту, член Вченої ради |
| 18. | МРУК Антоніна Іванівна | Старша наукова співробітниця лабораторії лососівництва, осетрівництва та технологій відтворення рідкісних та зникаючих видів риб, член Вченої ради |
| 19. | РУДЬ Юрій Петрович | Завідувач лабораторії біотехнологій, к. б. н., с. н. с., член Вченої ради |
| 20. | СИМОН Марія Юріївна | Завідувачка лабораторії міжнародного науково-технічного співробітництва та інтелектуальної власності, к. с.-г. н., старший дослідник, голова ради молодих вчених, член Вченої ради |
| 21. | СИРОВАТКА Денис Анатолійович | Провідний науковий співробітник лабораторії селекції риб, к. с.-г. н., ст. досл., член Вченої ради |
Рада молодих вчених
Голова ради:
Симон Марія
кандидат с-г. наук., старший дослідник
тел. +38(063)115-3916
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Рада молодих вчених Інституту рибного господарства (далі - РМВ) є органом самоврядування наукової молоді Інституту рибного господарства.
Склад Ради молодих вчених Інституту рибного господарства НААН
1. Симон Марія Юріївна, зав лаб., к.с.-г.н., старший дослідник – голова ради;
2. Гурбик Вікторія Вікторівна, с. н. с. к.с.-г.н. – заступник голови ради;
3. Бєлікова Олена Юріївна, с.н.с., доктор філософії (091 “Біологія), старший дослідник - секретар ради;
4. Солопова Христина Ярославівна, с.н.с., к. вет. н.;
5. Конопельський Роман Михайлович, н.с., доктор філософії (207 “Сільськогосподарські науки");
6. Куць Уляна Степанівна, н.с., доктор філософії (207 “Сільськогосподарські науки");
7. Сидорак Раїса Володимирівна, аспірант;
8. Тибінка Андрій Романович, аспірант
9. Бузевич Гліб Ігорович, аспірант
10. Мотря Ярослав Миколайович, аспірант
У своїй діяльності РМВ ІРГ керується такими принципами:
- верховенство наукової творчості та конкурсності;
- рівноправність усіх членів, самоврядування та гласність у роботі;
Основною метою діяльності РМВ є всебічне сприяння науковій, винахідницькій та іншій творчій діяльності аспірантів та молодих вчених (віком до 35 років).
Основними завданнями РМВ є:
- підтримка аспірантів та молодих вчених, надання їм всебічної допомоги;
- сприяння формуванню особистості дослідника, сучасного вченого з широким демократичним світоглядом;
- участь в організації та розвитку міжінститутського та міжнародного наукового та культурного співробітництва молодих вчених;
- інформаційна діяльність тощо.
Умови членства у РМВ:
- У роботі РМВ можуть брати участь аспіранти та молоді вчені (віком до 35 років).
- Членами РМВ можуть бути аспіранти та молоді вчені.
- Прийом у члени РМВ проводиться РМВ на підставі письмової заяви вступаючого.
Права членів РМВ:
- обирати та бути обраним у керівні органи РМВ;
- брати участь в обговоренні усіх питань діяльності РМВ;
- брати участь у роботі наукових конференцій, конкурсів та інших заходів, що проводить РМВ;
- отримувати методичну, інформаційну та іншу допомогу з боку РМВ.
Обов’язки членів РМВ:
- дотримуватись Положення про РМВ;
- брати участь у роботі РМВ.
Припинення членства у РМВ:
- Член РМВ може бути виключений з ради за порушення Положення про РМВ;
- Питання про виключення члена РМВ вирішується РМВ;
- Припинення членства у РМВ може бути здійснено за заявою члена РМВ або у випадку звільнення з роботи.
Структура та керівні органи РМВ
Вищим органом РМВ є Вчена Рада Інституту. Вищим керівним органом є Правління РМВ.
Вчена Рада Інституту та Правління РМВ:
приймає Положення про РМВ і вносить зміни та доповнення до нього;
визначає основні напрями діяльності РМВ;
обирає Голову РМВ, заслуховує звіт про його діяльність;
затверджує склад правління РМВ.
Правління РМВ:
організовує проведення Конференції;
виконує доручення Вченої Ради Інституту;
може клопотати перед директором про відзнаку осіб, що зробили значний внесок у діяльність ради та відзначилися у науковій роботі.
Правління РМВ координує свою роботу з заступником директора з наукової роботи або вченим секретарем. Чергові збори правління скликаються не рідше одного разу на місяць. Позачергові засідання скликаються Головою правління або за вимогою третини складу РМВ. Засідання РМВ правочинне за наявності не менше 50% кількості членів. Ухвали приймаються більшістю голосів присутніх членів РМВ.
До складу правління РМВ входять:
- Голова РМВ;
- заступники Голови РМВ;
- секретар РМВ.
Голова РМВ, обраний Вченою Радою Інституту, затверджується наказом директора. Для забезпечення діяльності РМВ Інститут рибного господарства закріплює за РМВ приміщення та створює необхідні умови для її ефективної діяльності. Директор та завідуючі науковими підрозділами інституту повинні сприяти найповнішому інформаційному забезпеченню діяльності РМВ. Наукові підрозділи інституту повинні всебічно сприяти діяльності РМВ.
Профспілка
Керівник профспілки:
Дерень Ольга Володимирівна,
моб.: +38(068)216-89-21
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Професійна спілка працівників Інституту рибного господарства НААН (ППСОП ІРГ НААН) це добровільна неприбуткова громадська організація, що об’єднує громадян, пов’язаних спільними інтересами за родом їх професійної трудової діяльності.
Метою роботи профспілки Інституту є представництво, здійснення та захист соціально-економічних, трудових прав та інтересів членів профспілки.
Первинна профспілкова організація керується у своїй діяльності чинним законодавством, вимогами Статуту Київської міської профспілки працівників агропромислового комплексу, Колективним органом між Адміністрацією і трудовим колективом ІРГ НААН, програмними документами і рішеннями профспілкових органів. Вищим органом первинної профспілкової організації є збори (конференція) членів Профспілки. Профспілкові збори (конференція) проводяться в міру необхідності, але не рідше двох разів на рік, в терміни, визначені профкомом або вищим профспілковим органом.
Вступ працівників до профспілки проводиться на добровільних засадах, без будь-якого обмеження через національність, расову приналежність, стать, партійність або релігійні переконання.
Основні напрями роботи профспілки Інституту:
представництво та захист інтересів членів профспілки при вирішенні спорів (конфліктів);
допомога у отриманні всіх видів матеріальної допомоги, нагород та премій;
облік дітей (дошкільного та шкільного віку) працівників для участі у культурно-масових заходах на честь свят та для отримання подарунків;
вивчати інформацію та вчасно інформувати про можливість оздоровлення співробітників Інституту та їх дітей у санаторіях, профілакторіях та інших здравницях України;
представляти та відстоювати інтереси співробітників Інституту з питань організації праці, побуту, оздоровлення та відпочинку;
контролювати дотримання існуючих норм праці та відпочинку;
постійно інформувати співробітників Інституту про діяльність профспілки;
інформувати співробітників Інституту про їх права та обов’язки;
тримати на контролі питання охорони праці та вносити керівництву Інституту пропозиції щодо створення належних умов праці, охорони праці та відпочинку;
ведення квартирного обліку працівників, облік використання житлового фонду, організація поселення в гуртожиток;
робота в комісії по укладенню колективного договору між профкомом та адміністрацією Інституту та перевірки стану його виконання;
облік та опіка соціально-незахищених категорій членів профспілки;
регулярно проводити засідання профбюро, оформлювати всю необхідну документацію.


